Test av tankvesker med hurtigfeste

Nede på kne, en ring og så det avgjørende spørsmålet. Triumph Street Triple RS har nettopp hatt åtte friere som anmodet om tanken dens og var villige til å slåss for den. Hvem som til slutt fikk ja får vi  vite i vår tankvesketest.

Magneter og stropper forsvinner nå sakte men sikkert, for tankveskemarkedet er i ferd med å bli erobret av tankringer. Det er bra, for det er uten tvil den enkleste og raskeste måten å få med seg litt bagasje. Selv om tankvesker har sine begrensinger når det gjelder volum har de allikevel nok plass til småting som trenges i løpet av en dagstur. I denne testen kjører vi åtte kombinasjoner av tankringer og vesker på vår langtest Triumph Street Triple RS. De forskjellige produsentene har modellspesifikke ringer, så selv om vesken er den samme, må du finne en tankring som passer til din sykkel. Street Triple passer godt til denne testen ettersom styreutslag og kjørestilling ikke påvirkes av tankveske og dermed påvirker de heller ikke kjørefølelsen. Givi-systemet brukes i tre tilfeller – i tillegg til Givi brukes det også på IXS og Kappa. Vi har testet SW-Motech med det splitter nye Pro-Ring-systemet i tillegg til det eksisterende Evo-Ring-systemet som brukes på Vanucci. I testen får du vite hva som skille demog hvilke forskjeller som dukker opp når veskene er i daglig bruk.

Les hele testen ved å klikke på bildet nedenfor:


Annonse:

Kjøp din SW-Motech tankveske på agmshop.no