Akrapovic, for eksempel, har allerede laget anlegg til RSV4. Dette ble presentert på prøvekjøringen i Italia forrige uke. Anlegget heter EVO Titanium Racing Exhaust og er nettopp det; et racepreget titananlegg med karbonfiberpotte. Anlegget veier mindre enn fem kilo. Pris er ikke klar, men Akrapovic-importør i Norge, Non-Stop Trading, regner med en prislapp på rundt 21.000 kroner.
Aprilia presenterte videre en haug med ekstrautstyr til raceren. Hva sier du til CNC-maskinert aluminium til både fotpinner, clip-on-styre, krasjpukker (grøss og gru for de som måtte få bruk for disse på en slik sykkel ) og hendler til brems og clucth? Alt er smidd ut fra ett stykke aluminium, og ser unektelig lekker ut med sin fine finnish.
I tillegg har Öhlins allerede klar enda bedre bakdemper for de som ikke nøyer seg med den originalmonterte. TTX36 Rear Shock Absorber er også CNC aluminium og er enda bedre enn standardemperen, spesielt med tane på justeringsmuliheter.
Prøvekjøringen med RSV4 Factory kan du lese i Bike nummer 6.