Jon Inge Dieset går den ekstra mila – for andre og kreftsaken
Siste nytt
Et dokument som er sendt ut til aksjonærene gir flere detaljer om den nye LiveWire Del Mar og Arrow arkitekturen. Sistnevnte er et konsept som i sin helhet er utviklet av LiveWire teamet og har batteripakken, elektronikken og motoren samlet i en kompakt enhet som erstatter den tradisjonelle rammen. Med det oppnår LiveWire å optimalisere, vekt, effektivitet og produksjonskostnader. Batteripakken inneholder 21.700 sylindriske Li-ion celler. Antall celler skal gi mer energitetthet sammenlignet med det vanlig 18650 antallet.
Motoren er utviklet på huset hos LiveWire og er en direkte-drift enhet som kan skaleres til flere størrelser. Del Mar kommer til å bruke S2 plattformen som gir mellomklasse ytelse. Når det gjelder utseende er det rimelig å anta at den vil være basert på Flat Tracker ettersom navnet er hentet fra fra Del Mar banen i California. Sykkelen skal også klargjøres for trådløs oppdatering av softwaren.