16. mai 2021

Ny generasjon Suzuki GSX-X1000

Nye Suzuki GSX-S1000: Kantet, aggressiv og massivt forbedret.

Suzuki har gitt GSX-S1000 en skikkelig make-over og kombinert sylskarpe, modernistiske linjer med de nyeste tekniske innovasjonene. Motoren har fått økt effekt – fra 150 til 152 hester. Suzuki Intelligent Ride System sikrer at sykkelen blir velbalansert og harmonisk. Mye er hentet fra superbiken GSX-R1000, blant annet motor og svingarm. Fjæringen er levert av KYB.

Lekker TFT instrumentering med mengder av info.

Suzuki Drive Mode Selector har 3 Ride Modes som hjelper deg å utnytte sykkelen maksimalt. For å sikre grep og kontroll er GSX-S1000 utstyrt med Suzuki Traction Control System – 5 trinn gjør det mulig fintune kjøringen, men: Du kan også slå den helt av hvis du har lyst til å oppleve litt retro action. Motoren er så kraftig omarbeidet at det i praksis er snakk om en ny motor. Det er lagt mye arbeid å gjøre motoren så fleksibel som mulig og resultatet er en bred momentkurve med godt drag lavt nede i turtallsregisteret – et drag som bare bygger på seg opp til maks turtall.

Kompakt og kjappstyrt – erfaringer fra Moto GP overført til gate

Utseendemessig er den, som nevnt moderne kantete og er utstyrt med to små lykter i stedet for den tidligere store. Det nye designet gir sykkelen et helt nytt, aggressivt stuk som absolutt kler den. Fargevalgene er blå, grå og sort.
Pris: Importør Erling Sande AS har en hyggelig intropris:199.900,-
Sjekk www.erling-sande.no for å se hvilke forhandlere som har den nye GSX-S1000 på lager.

Andre artikler du kanskje vil like

Annonser