Piaggio Group tar over importen til Norden fra januar av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi og Vespa.
Siste nytt
Det kom kanskje ikke som noe sjokk. For spanjolen dominerte testen på COTA i mars, og har vist seg skummelt rask i alle fritreningene denne helgen. Men vi prater tross alt om en debutant i den heftigste klassen.
Og i sin andre MotoGP-runde, setter han alle de etablerte stjernene i skyggen. Det er sterkt. Og det bærer bud om fremtidig slit for de nevnte. Selv med en "off" i siste trening, presterer han altså når det kreves.
Spådommene før sesongen handlet mye om hvordan Márquez kom til å "ta for store sjanser", "være en fare for de andre", etc, etc.
Men med løpet i Qatar i minne, så kan det hende tyveåringen har blitt bråvoksen og innsett at tålmodighet lønner seg.
Og da blir han farlig allerede i sin første sesong i gromklassen.
Hvem tør vedde mot at Marc vinner i morgen?
Q2:
1. Marc Márquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 3.021s
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 2m 3.275s
3. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2m 4.100s
4. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 4.267s
5. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 2m 4.445s
6. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 2m 4.873s
7. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 2m 4.942s
8. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 2m 5.380s
9. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART CRT) 2m 5.389s
10. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 2m 5.568s
11. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 2m 6.740s
12. Ben Spies USA Ignite Pramac Racing (GP13) 2m 7.044s