Støtter kravet om tettere oppfølging av teknisk tilstand på MC og nye krav til sikkerhetsutstyr
Siste nytt
Motoren har nå 165 hestekrefter, sammenliknet med den vanlige modellens 155. Akselavstanden er kortet ned, men forspranget er forlengtet.
Akkurat som de øvrige R-modellene skiller lakkeringen seg ut med oransje ramme. Mer informasjon kommer når vi vet mer.
Her er litt fakta hentet fra pressekitet:
2-cylinder, 4-stroke, v 75°
1,195 cc
105/69 mm
121 kw @ 10250 rpm
123 nm @ 8000 rpm
13.5:1
Electric starter/12v 11.2ah
6 gears
Keihin EFI (throttle body 52 mm)
4 v/dohc
Pressure lubrication with 3 oil pumps
Motorex, SaE 10w-50
40:76
17:37
liquid cooling
wet multi-disc clutch, hydraulically operated
Keihin EMS
chromium-Molybdenum trellis frame, powder-coated
aluminium stump handlebar
wP-uSd Ø 43 mm
wP-Monoshock
120/120 mm
2 x brembo Monobloc four piston, radially bolted caliper,
brake disc Ø 320 mm
brembo two piston, fixed caliper, brake disc Ø 220 mm
Forged aluminium wheels 3.50 x 17»; 6.00 x 17»
120/70 ZR 17; 190/55 ZR 17
x-Ring 5/8 x 5/16″
Stainless steel underfloor silencer with regulated catalytic converter
66.7°
97 mm
1,425 mm
110 mm
805/825 mm
approx. 16.5 litres/3.5 litres reserve
approx. 182 kg (without fuel)