Leks Motor AS: På vei mot 20 millioner i omsetning etter 6 måneder
Bike Retro består av 100 sider fullpakket med inspirerende lesing for deg som liker moderne retrosykler, den nye generasjonens customsykler, og friheten med motorsykkelkjøring. Du finner artikler som tidligere er publisert i vanlige Bike, men det er også en hel del nytt i denne utgaven.
Vi prøvekjører:
Ducati Scrambler Desert Sled
Triumph Bonneville Bobber
Moto Guzzi V9 Roamer/Bobber
Triumph Bonneville Street Scrambler
Harley-Davidson Sportster Roadster
Tester:
Toppmodellene i retrosegmentet på historisk grunn. Vi kjører BMW R nineT, Triumph Thruxton R og Yamaha XSR900.
+
Mellomklasse-modellene Ducati Scrambler Flattrack Pro, Moto Guzzi V7 Stornello, Triumph Bonneville Street Twin og Yamaha XSR700.
Reportasjer fra:
Untitled Motorcycles, britiske Hugo Eccles skaper kule bygg i San Fransisco.
Lucky Wheels, vi besøker en ”Do it yourself-garage” i Los Angeles.
Revival Cycles, seriøst bygde og pene klassikere som tåler å kjøres hardt.
Federico Motors, kreative Fredrik Karlsson flyttet hjem for å bygge.
Deus Ex Machina, de gjeninnførte alt det kule i motorsykkelverdenen.
Portrett av:
Våghalsen Evel Knievel. Den spenstige historien om mannen, myten og legenden.
Bygg:
Scrambler by Bike, vår føljetong har nådd målflagget. Her er resultatet.
Daniel Bertells detaljpene retrotilpassede XJ900, som ble til på toalettet.
Eventyr:
Cannonball med Katana, vi tar en 30 år gammel Suzuki på en vill 300-milstur.
Bruktkjøp:
Ducati GT 1000, alt du må vite før du kjøper denne vakre og kjøreglade 70-talls replikaen.
Pluss alt dette:
Update. De seneste nyhetene, pluss treffene du ikke må gå glipp av.
Gear. Utstyret vi selv har kjørt og slitt på evalueres.
Utstyr. Produkter med riktig stil og funksjon som du bare må ha.
Outside. Vår egen psykolog mener vi skal takke hipsteren.
Icons. Kulterklærte Kawasaki Z1300 med sine seks sylindere.
Trykk her for å finne en butikk nær deg som selger Bike Retro.