De to største nyhetene i modellprogrammet er Softailfamiliens nye medlemmer; Rocker og Rocker C.
Begge versjonene har et fett 240 millimeter bredt bakdekk og en ny softailbakdel som er designet for å huse det nye dekkets dimensjoner.
Basisversionen av Rocker har singelsal og instrumentpanelet, oljetanken, gaflene og styret er i matt aluminium.
Krom
Rocker C er mer påkostet og kommer til å bli (enda) dyrere i innkjøpspris. Den får i stedet krommede hjul og gaffel, samt en oljetank som er lakket i samme farge som resten av sykkelen.
Rocker C får også H-Ds nye passasjerseteløsning, hvor salen ser ut til være en enkeltsal, men som i virkeligheten rommer en skjult og utfellbar sukkerbit for passasjeren å hvile på. I utfelt posisjon ser passasjeren ut til å sveve i luften, ovenfor bakskjermen og hjulet.
Europeisk snitt
Nye Dyna Fat Bob er designet for å reflektere de europeiske customtrendene og fortsette å booste salget i Europa. Med et 130 millimeter bredt fordekk, en 1596 kubikkcentimeter stor twin og streetfighterlike lykter foran – á la Triumph Rocket – tar de noen skritt bort fra de standardene som virker å være mer populært på den andre siden av Atlantern.
Motoren sammen med det nye Tommy-Gun-avgassystemet gir Fat Bob imponerende 123 Newtonmeter ved 3125 omdreininger.
Hva synes du? Diskuter H-Ds nye medlemmer under.