Honda Rebel 2017 – alternativ design

Standard er Honda Rebel, en A2-vennlig, enkel og avskallet glider som kommer i svart, sølv og rødt. De aller fleste detaljer er svartlakkerte. Foran sitter det et bredt 130/90-dekk, og framskjermen er kort. Designen er en moderne tolkning av bobberdesignen.
 
Motoren er hentet fra sportslige CBR 500R, men innsprøytningen er mappet om for mer ork i bunnen av registeret istedenfor på toppen, og dette er mer på linje med motorsykkeltypen. Makseffekten er 45 hestekrefter ved 8500 rpm, og maks dreiemoment er 44,6 Newtonmeter ved 6 000 rpm.
20162811125327.jpg?itok=dkpgqcjJ
 
Ved lanseringen i USA hadde Honda bygd noen customutgaver av motorsykkelen. Den ene er en motorsykkel med BMX-fasong kalt Rebel-X som drives av 300-kubikksmotoren, basert på Rebel. Den andre kalles Rebel P-40, og drives av 500-kubikkeren. Her er det clipons og piggyback-dempere som setter standard, ved siden av den tøffe lakkeringen.
20162811125341.jpg?itok=hFZoA2l0
Hvilken ville du valgt?