Champagne-sprut i Bike

– Det ble taxi hjem i går, gliser Eskil. Han tok seg en velfortjent slurk champis etter endt arbeidsdag i går.
Det er innholdsrike dager i Bike-redaksjonen frem mot messen. Vi er selvsagt på plass med egen stand, hvor vi har samarbeid med blant andre Finn.no og Eurosport. I tillegg produserer vi motorsykkelstoff for VG.

VG-samarbeid
Bike har for tredje året samarbeid med Norges suverent største nyhetskanal. VG Nett har daglig 1,4 millioner lesere og det sier seg selv hvilken nytte Bike har av en slikt samarbeid.
– Bike har som mål å spre kjøreglede ut til norske motorsyklister. Det klarer vi enda bedre med en slik avtale. Dessuten gir det oss mange tusen ekstra treff på vår webside, ettersom vi har lenker i sakene på VG Nett. Følg med – kanskje er det dine produkter som dukker opp på Norges største nyhetskanal neste gang.
VG er ikke eneste tunge aktør Bike har samarbeid med i år. Sterke merkenavn som Eurosport, Viasat og FINN er alle involvert på ulike måter i Bike.

50.000 eksemplarer av nr. 3
Samarbeidet med VG Nett, Eurosport, Visasat og FINN er ikke eneste årsak til at champagnespruten sto i taket i redaksjonen i dag. Bike nummer 3 er sendt ut i hele 50 000 eksemplarer. Det betyr i praksis at de aller fleste norske motorsyklistene leser dette bladet.
– Vi legger store ressurser i nummer 3 som også er messekatalogen. Dette er en fin mulighet til å vise norske motorsyklister at vi lager et bra blad, sier redaktør Morten Broks.

Bike Testspesial
2009 blir et sjeldent aktivt Bike-år. I tillegg til vanlig Bike, Bike Touring, Bike Katalogen og Bike Bruktguiden, gir vi også ut Bike Testspesial. I dette bladet har vi samlet alle testene fra i fjor. Bladet solgte meget bra i Sverige i fjor, og vi har stor tro på dette også i Norge. Bladet vil bli introdusert på messen, samtidig som vi har booket kampanje for bladet på samtlige Statoil-stasjoner i Norge i mars.

NB: Besøk oss på messen! Hos oss kan du slappe av i puben bak standen, med god drikke og litt snacks.