Profil

Hemsida: 
Stad: 
Oslo
Medlem sedan: 2007-07-21
Senast inloggad: 2018-09-25

Kjører Hayabusa 99 modell.
Akra Titan helanlegg 4-1.
BST Carbonfelger

Hadde tidligere 1100xx 98.
Vespa 125 65?
Suzuki 100 68mod

Erfaring fra disse:
Suzuki GSXR 1000 K0
Suzuki B-King
Hayabusa 08
Suzuki GSXR 1000 04
Honda CBR 1000 RR 04 og 06
Yamaha R1 flere siste K7
Honda VTR 1000 SP1
Kawa ZX 9 R
Honda CBR 1000
BMW 1150 GS
Honda VF 1000 R
Kawasaki 900
Suzuki 750 vannbuss
Suzuki GTR 550
Kawa 500
Suzuki 500
Triumph 650

Bruker mer kroner på seiling enn på sykkel - ref foto av en av landets desidert raskeste seilbåter -som i tillegg er en god turbåt.

Første tur på bane ble Baneviken 2008:
Kjørte opp med Busaen - tok det som en ferie med innlagt banekjøring- kjempetur.
Fikk lettere sjokk av farta som skulle til på bane 1. gangen. Hadde et Z6 foran som hadde 13.000km og var kantet og fint - bommet på alle innganger og ble frakjørt av det meste - men man gir ikke opp så lett.

Baneviken 2009:
Kjørte også da opp med Busan og telt. Etter å ha jobba fra 06 søndag til 14 var veg på biken 15 - ahhhh deilig ferie- stresset forsvant helt da jeg kunne gasse litt fra Elverum og oppover. Tok en omvei via Engerdal-Femunder Røros -Selbu - kom til ACR 03 om natta etter 12 timer - klar for et nachspiel - men ingen aktivitet - var bare å legge seg.
Veidekk med lang levetid 1. dagen. 11Yngve var instruktør i min gruppe - etter 1.passet hvor tempoet pga køkjøring lå på 2.20.
2. passet sier instruktøren at han skulle ligge på 2,05 - da falt de andre av -jeg fulgte på og klarte det kuntstykket å nesten hi-side med litt under 2,00 på rundetida - BT021 er ikke å anbefale. Fikk på et Power One Race bak og klarte ned mot 1,50 etterhvert - var litt mer komfortabel med at man ikke var i tregeste sjiktet lenger. Fortsatt skummelt å gasse med mye nedlegg. Men kneskrapen satt godt.
Knallvær alle dagene som i 08.

Sesongen 2010:
Har vært 4 ganger på Rudskogen med Senior.
Banen holder langt fra det nivået som ACR gjør på alle måter - og det blir litt kunstig med å kjøre forbi bare på langsida. Men morsomt med mange forskjellige sykler og folk på de dagene.

Baneviken 2010:
Visse forberedelser ble gjort - en del timer i verkstedet til S1000RR satte opp sykkelen skikkelig med demper og overhalte disse - la på nye Rosso Corsa. Hadde avtale om kjøp av et sett Dunlop slicks + dekkvarmere av 21 Andreas - skulle spares til siste dag.
Kjørte opp sammen med Filthygixxer i en leid transporter på 13 timer.
Været var ikke det beste - men fikk jo kjørt litt på noenlunde tørt. Sykkelen var helt annerledes å kjøre med gode dekk og skikkelig satt opp. 2. dagen kom tida ned i 1.48 og seinere 1.46.4 - målet var å se 1.44. 3. dagen reina nesten bort.
Knallvær 4. dagen startet 1. pass med lånt laptimer og fikk opp 1.45.36 - men dekka begynte å bli slitt . Satte på slicks og varmet dem for kjøring. Helt ny opplevelse - det var bare å gasse det satt uansett - på 2. flying fikk jeg opp 1.42.86 .
Var førnøyd med det.
Men her er det mye mer å gå på - litt justering av sykkelen og lære seg å treffe innganger i så stor fart så skal det gå greit å kjøre under 1.40.


Hei!

Vi har forståelse for at du bruker adblocker, men håper at du kan deaktivere den for vårt nettsted. Annonser er en forutsetning for at vi skal kunne fortsette å drive Bike.no.