Siste aktivitet

"ragnmic" har svart på foruminnlegget "Kjøpe banesykkel i Spania eller Tyskland?"

RR Vålerbana 23. og 24. august.

Startlister: http://www.solormcklubb.no/vis.asp?hvilkenID=1286&tabselect=nyheter

Hele 39 påmeldte i Superstock. Faen her må det bli do or die på kval (akkurat som i gamle dager) for førere som meg :-)

Utdrag fra tidskjema på http://www.solormcklubb.no/vis.asp?hvilkenID=38&tabselect=arrinfo

LØRDAG 23. AUGUST 2008

KLASSE - STATUS - KVAL. 1 - KVAL. 2
- Superbike (A) - NM og NoM - 09:00 til 09:25 - 13:30 til 13:55
- 125 GP (A+B) - NM og NoM - 09:35 til 10:00 - 14:05 til 14:30
- Superstock 600 (A) - NM og NoM - 10:10 til 10:35 - 14:40 til 15:05
- 125 Junior STD (B) - NC - 10:45 til 11:05 - 15:15 til 15:35 - RACE 1 kl 17:15 - 12 runder
- 600 Production (A) - NC - 11:15 til 11:35 - 15:45 til 16:05
- Rookie 600 (B) - NoC - 11:45 til 12:05 - 16:15 til 16:35
- Rookie 1000 (A) - NoC - 12:15 til 12:35 - 16:45 til 17:05

SØNDAG 24. AUGUST 2008

KLASSE - STATUS - WARM UP - RACESTART - RUNDER
- Superbike (A) - NM og NoM - 09:00 til 09:10 - 13:00 - 18
- 125 GP (A+B) - NM og NoM - 09:20 til 09:30 - 13:40 - 18
- Superstock 600 (A) - NM og NoM - 09:40 til 09:50 - 14:20 - 18
- 125 Junior STD (B) - NC - 10:00 til 10:10 - 15:00 - 12
- 600 Production (A) - NC - 10:20 til 10:30 - 15:30 - 18
- Rookie 600 (B) - NoC - 10:40 til 11:00 - 16:10 - 15
- Rookie 1000 (B) - NoC - 10:40 til 11:00 - 16:50 - 15:

Nå ser det jo ut som det skal bli flott vær både lørdag og søndag...så da blir det nok så hele helga blir på Vålerbana :-)
Håper mange kommer.

Ja,ja....tro hva du vil..... ;-)

Kaffe å få i teltet mitt der borte :-)

[quote=17_Snabbis]Kaffe å få i teltet mitt der borte :-)[/quote]
For alle?

[quote=Jenta70][quote=17_Snabbis]Kaffe å få i teltet mitt der borte :-)[/quote]
For alle?[/quote]
Ja, selv de som heier på Kim :-)

[quote=17_Snabbis][quote=Jenta70][quote=17_Snabbis]Kaffe å få i teltet mitt der borte :-)[/quote]
For alle?[/quote]
Ja, selv de som heier på Kim :-)[/quote]
Så fint da!
Hvor skal du campe da?

Har et lite telt ganske sentralt i depot...

Du får henge opp en bike.no lapp på teltet ditt da, så vi finner deg.

[quote=Jenta70]Du får henge opp en bike.no lapp på teltet ditt da, så vi finner deg.[/quote]
Hehe, kan ha en bike.no lapp i panna ;-)

[quote=Jenta70]Du får henge opp en bike.no lapp på teltet ditt da, så vi finner deg.[/quote]
Hvis du ikke finner teltet til Spjeldnes Racing i depotet vil du neppe vite hvem som er Kim ute på banen...

[quote=22_Robert][quote=Jenta70]Du får henge opp en bike.no lapp på teltet ditt da, så vi finner deg.[/quote]
Hvis du ikke finner teltet til Spjeldnes Racing i depotet vil du neppe vite hvem som er Kim ute på banen...[/quote]
Frekk eller?
Greit nok at jeg er blond....men jeg er ikke SÅ blond ;-)
Her får en passet sitt påskrevet hvis en ikke vet hvem alle profilene på bike er skjønner jeg. Heretter skal jeg sjekke hver enkelt profil grundig før det eventuelt blir skrevet noe.......

Edit: Skrivefeil.....er jo blond ;-)

[quote=Jenta70]Frekk eller?
Greit nok at jeg er blond....men jeg er ikke SÅ blond ;-)
Her får en passet sitt påskrevet hvis en ikke vet hvem alle profilene på bike er skjønner jeg. Heretter skal jeg sjekke hver enkelt profil grundig før det eventuelt blir skrevet noe.......

Edit: Skrivefeil.....er jo blond ;-)[/quote]
Neida, det er ikke meningen å være frekk, det er vel mer en hentydning til at du kanskje trenger briller.... Helge har stooooort telt, hvis du ikke hadde lagt merke til det teltet i depotet da vil du også hatt store problemer med å se hvem som er hvem ute på banen.

Jeg tror du fint finner Helge i depotet uten bike-lapp.

Hva serveres hos deg da Robert ? Kan godt ta med egen kopp......

22 Robert....beklager virkelig at jeg IKKE så på profilen til 17 Snabbis FØR jeg skrev på tråden her....slik at jeg visste hvem det var. Skal ikke skje igjen...og du kan bare slappe av, jeg vet meget godt hvem Kim Arne er...så jeg kan heie på han :-)

Hihihihihihi ;-)

[quote=DagS]Hva serveres hos deg da Robert ? Kan godt ta med egen kopp......[/quote]
Tja, sand og polyester, sammen med litt tynner....

Jeg er der iallefall:) Regner med at de fleste racinginterresserte her dukker opp:)

Spjeldnes Racing er ikke så vanskelig å finne. Hehe! Skal godt gjøres å gå forbi dem uten å legge merke til de:) Hærlig gjeng:)

www.plassenmc.no / www.plassen-racing.com

[quote=22_Robert][quote=DagS]Hva serveres hos deg da Robert ? Kan godt ta med egen kopp......[/quote]
Tja, sand og polyester, sammen med litt tynner....[/quote]
Såså, ikke vær så redd for svenskene nå...

Vurderer å dra nedover...er jo meldt bra vær...og det er bare 39 mil fra trondheim....

Litt langt å ta tur/retur samme dag, men man har jo tursykkel :)
(eller så får jeg finne kjente å overnatte hos..)

Skrevet i beste mening!

[quote=SuperBaben-PlasticMc]Jeg er der iallefall:) Regner med at de fleste racinginterresserte her dukker opp:)

Spjeldnes Racing er ikke så vanskelig å finne. Hehe! Skal godt gjøres å gå forbi dem uten å legge merke til de:) Hærlig gjeng:)[/quote]
Og Strandafjellet til vinteren?
E ska!
;-)

[quote=03-R1-Ragnar]Vurderer å dra nedover...er jo meldt bra vær...og det er bare 39 mil fra trondheim....

Litt langt å ta tur/retur samme dag, men man har jo tursykkel :)
(eller så får jeg finne kjente å overnatte hos..)[/quote]
Ta turen :-)

Skriv ny kommentar

Logg inn eller opprett en konto for å skrive kommentarer
Avslutt Abonner på vårt nyhetsbrev: