Yamaha Fzs 600 som første sykkel

6 innlegg 0 nye
Yamaha Fzs 600 som første sykkel

Hei. Har nylig kjøpt en Yamaha Fzs 600 2006 modell . 96 hester. Begynner på mc lappen neste uke . Har ikke prøvekjørt sykkelen selv , men en kamerat gikk god for den.

Har dere noen positive og negative erfaringer med denne sykkelen?

Jeg kjørte den som skolesykkel da jeg tok lappen. Jeg syntes den var veldig lettkjørt og fin. Og den er jo ganske sprek også. Har aldri hørt noe negativt om den egentlig. Så synes jeg den er den stiligste av den type sykkel fra den tiden. Selv gikk jeg for ER5 som førstegangssykkel, og den ble byttet ut neste sesong med noe med mer fraspark :-)

. . Det er med MC som det er med mat. Legg på MANGE kroner, og det blir LITT bedre :-)

Effekt kontra vekt er nærmest ideell på denne. Noen påpeker litt lite fres i lavere turtall. Men, den våkner fort til.

Effektkurven sikrer en rolig balansert turkjøring. Ved å piske den litt, blir det.livlig.

Helt flott mc uansett ståsted i mc livet.

Kjøpte en FZ6S som første sykkel her også! oppkjøring 22.mai! :D veldig fornøyd med denne. prøver å finne koffert sett til denne, men det er enklere sagt en gjort...

Brraaap!

Mange varianter av nye bokser...men de koster. BILTEMA har sett med «myke». Kjempegrei pris. Funker greit, men vanntette blir de aldri, selv med regntrekket.

Her i den andre enden av prisskakalaen..
https://www.xlmoto.no/sideveske-shad-sh36-carbon#?p

Og det finnes en god del universale løsninger med gode rammer og festeanordninger. XL moto har for tiden billigsalg på noen topbokser,....

Jeg har en 2002 mod og er kjempe fornøy. Lett kjørt og effekten er god nok for den klassen. Service hvert år og aldri hatt problem. Eneste jeg føler er når jeg har passasjer på i normal vekt + litt til, blir den lav. Alene er høyde OK. Mulig demperen bak kan justeres for 2?

Skriv ny kommentar

Hei!

Vi har forståelse for at du bruker adblocker, men håper at du kan deaktivere den for vårt nettsted. Annonser er en forutsetning for at vi skal kunne fortsette å drive Bike.no.