honda nsr start problemer

7 innlegg 0 nye
honda nsr start problemer

jeg fikk nettopp til bake motoren til motorsykkelen min det er en Honda NSR 125 år 2000. jeg har montert alt sånn det skal være men jeg har fortsatt problemer. jeg fikk start på sykkelen og så greide jeg å kjøre 16 km, men etter det så gradvis greide jeg ikke å kjøre (den fikk ikke fart). Det hørtes ut som at stempelet fikk for mye motor olje eller bensin. jeg tror det er forgasseren som har fått et rusk inni seg, men jeg vet ikke. har dere noen tips eller forslag til hva jeg kan gjøre. vis det viser seg å ikke være forgasseren.

Hvorfor har motoren vært "på tur" ?

Boring, nye stempler ???

Hvis boret opp sylinder,trengs vel nye dyser

Hvis trådstarter vil ha svar, må han gi mer opplysninger.

Ellers....Sjekk olje,plugger, kjede, bensin, bremseklosser og kalipere, pluggledninger, lading, batteri osv.....

jabba wrote:
Hvis trådstarter vil ha svar, må han gi mer opplysninger.
Ellers....Sjekk olje,plugger, kjede, bensin, bremseklosser og kalipere, pluggledninger, lading, batteri osv.....

Det er vel problemet med denne siden,full av folk som ikke responderer på sine egne tråder...

16km......hvor langt virker en 125ccm 2t som er godt smørt ved montering -på kun bensin da tro.........

.....omtrent så langt ville jeg tro.....

Skriv ny kommentar

Hei!

Vi har forståelse for at du bruker adblocker, men håper at du kan deaktivere den for vårt nettsted. Annonser er en forutsetning for at vi skal kunne fortsette å drive Bike.no.