Nnja H2

48 innlegg 0 nye
Nnja H2

Rickey Gadson har i et intervju avslørt endel om Ninja H2. Den vil ikkje bli masseprodusert, sansyligvis et antall under 500 blir lagd. Han samenligner den med Bugatti Veyron og han er og usikker på om vi noken gang kjem til å få oppleved en annen sykkel som er så rask i våras livstid.
Han påstår og at den vil revolusjonere motorsykkel industrien.
Så det vill seie at dei som har mykje penger bør springe fort som fanden til den nærmaste Kawasaki forhandler og prøve å få bestillt et eksemplar, for det her blir muligens et meget godt invisterings objekt.

Jaja... vi får se i morra. Har faktisk snakket med Rickey Gadson OG skrudd på Kawasakien hans den tiden han kjørte 600 i dragracing.... :)

Æ vet ik ka æ prate om men æ vet at æ har rett :)

Tragisk om H2 blir en slik limitied series. Skal den revolusjonere noe må den nok masseproduseres. Å lage spesial spesial kjøretøy til høy pris er det mange som har gjort uten at mange hever øyebryn av den grunn.

Diverse bilder

Diverse bilder

Diverse bilder

Diverse bilder

Ny karbon gris ??

Det designet der passer bedre i Star Trek enn på en MC.
Synes jeg.
Men litt uvant at de har gått for en fagverksramme i stål. Men stilig.

Dette er racingversjonen men det var drittøff. Husk at denne ikke er gyldig i noen vanlige racingserier pga kompressoren så Kawasaki kan gjøre hva de vil. Og det har de jammen :)

Skulle ønske MC produsentene tenkte litt mer ut av boksen flere ganger enn dem gjør.Hvorfor ikke lage en MC for sportskjøring som ikke nødvendigvis er påtenkt rollen som racer i baneløp pga regler.

Personelig liker jeg designet her.Er det første gang kawa kommer med enkeltsving?

No slipper Kawasaki en ny video 6 oktober så muligens det kan vere gate versjonen av H2?

Noen som har helgens Lottotall ????

Siste "sladder" http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/intermot-2014-kawasaki-ninja-h2r-specs-and-pictures-revealed/25623.html#ixzz3EnzIPNKZ
Ryktene fra "over there" sier at gatemodellen skal være enkel å tune opp, selv om den sannsynligvis ikke vil komme opp i 296hk som H2r.
200 gamp i gatemodellen, letttunet ... blir ikke gixxer på meg neste år hvis h2 virkelig kommer..

Brutale 800

steinar_sun wrote:
200 gamp i gatemodellen, letttunet ... blir ikke gixxer på meg neste år hvis h2 virkelig kommer..

Bare å ta turen til tattovøren med en gang Steinar ;)

Mr3 wrote:
steinar_sun wrote:
Bare å ta turen til tattovøren med en gang Steinar ;)

He-He.. Har rikelig med ledig hud, men i følge tradisjonen kommer blekket på etter å ha hatt 25 stk av samme sykkel.
Var nok lettere med Gixxer, som var naturlig valg stort sette hele tiden fra 86-98 og 2001-2009, har jo i perioder hatt flere samtidig.
Er på Kawa nr. 1 nå, så ...

Brutale 800

Nydelig sykkel.
"Must have"... sikle-sikle....
:)

Jeg får ringe alle tenklige kredittinstitusjoner i morgen for å se hva jeg klarer og låne. En slik moped må jeg ha engang!

Moderert moderator

Ryktene i england seier at det blir kun 5 styk H2R og 15 H2 gateversjoner levert i UK. Pris seiast å vere 50 000£ for H2R og 25 000£ for H2 .

Den linken var jo nyttig for dem som ikke er medlemmer der...

Skriv ny kommentar

Hei!

Vi har forståelse for at du bruker adblocker, men håper at du kan deaktivere den for vårt nettsted. Annonser er en forutsetning for at vi skal kunne fortsette å drive Bike.no.