Bild
Neste artikkel

Bike #5.18 i salg nå!

Aktuelt nummer

Nå er Bike #5.18 endelig her! Vi stikker av gårde på en av årets villeste tester med Aprilia Tuono Factory, BMW S1000R, Ducati Monster 1200 S, KTM 1290 Super Duke R, og Yamaha MT-10 SP. Vi prøvekjører KTM 790 Duke, nyeste Triumph Speed Triple RS, og etterlengtede Husqvarna Vitpilen 701. Liten utfordrer stor på herlige grusveier i Duellen – KTM 1090 R vs. 1290 R. Vi gir deg årets Forsikringsguide, spennende reportasjer, og inspirerende nyheter. 100 sider vårlesing er herved servert.

Update. Ny eier på Gelleråsen, og andre nyheter. 
Prøvekjøring. KTM 790 Duke – Produsentens første parallelltwin settes på prøve.
Prøvekjøring. Triumph Speedtriple RS – Rampen fra Triumph viser seg fra sin snille side.
Prøvekjøring. Husqvarna Vitpilen 701 – Husqvarna-retroen fra Mattighofen imponerer.
Duell. KTM 1090 R vs. 1290 R. En spennende søskenduell dypt inne i skogen.
Test. Fem nakne sportssykler testes og evalueres – Aprilia Tuono Factory, BMW S1000R, Ducati Monster 1200 S, KTM 1290 Super Duke R, og Yamaha MT-10 SP.
Forsikringsguiden. Ikke bli lurt – Bike hjelper deg med å velge riktig forsikringsselskap.
Reportasje. Karbonfiber-orgien van der Heide V4. Vi besøker brødrene som står bak en heftig superbike.
Gear. Musikken ljomer når vi evaluerer verktøy.
Bruktkjøp. Suzuki B-King – Produsentens styggpene muskelberg vekker følelser. 
MotoGP. Dovi finter bort Marquez. Les om det taktiske spillet bak den spennende premieren.
Icons. Kultmoppen Ciao dyrkes, idol- og idiotforklares.
Eventyr. Vinterglede i Spania. Det finnes god medisin mot en lang norsk vinter.
Touring. På tur i Sør-Europa blant utrolig utsikt. 
Reportasje. Ved tegnebordet. Stort intervju med Hondas sjef for avansert design.

Dette og mye mer finner du i Bike #5.18!

Trykk her for å finne en butikk nær deg som selger Bike
Abonnement på Bike kan du enkelt opprette her. 

Hei!

Vi har forståelse for at du bruker adblocker, men håper at du kan deaktivere den for vårt nettsted. Annonser er en forutsetning for at vi skal kunne fortsette å drive Bike.no.